How I Met Your Mother



HOW I MET YOUR MOTHER - S5E15 NYASTE
En av de mest klockrena serierna som har gjorts - visst måste ni bara hålla med. Vem blir liksom inte sugen på att ta fram polaroidkameran och fota sina glada vänner från ungdomen samtidigt som man dricker alkohol och hittar på dumheter - true story. Vem vet dessutom hur många Fbgrupper det finns som hyllar Barneys livåskådning.

Jo men faktiskt, det finns ingen annan serie som verkligen fått mig att önska att jag vore kille i 25-30 års åldern. För det fungerar inte riktigt på samma sätt när man är tjej. Ingen tjej skulle bli highfivad ifall hon försökte sig på "a perfect week". (ligga med en ny person, varje dag, i en vecka) Eller?

Vilket intressant vinkling det skulle ge min blogg, vilket socialt experiment! Göra en kvinnlig variant på mannen som så många unga killar ser upp till. Oj vad jobbigt det skulle bli att lära sig objektifiera män ;) Och hur i hela fridens namn ska man "suita up", kostymdress? Njaa, det är inte samma sak.

Skicka in förslag nu, pojkar och flickor. Vilken form av paradkläder kan ge samma effekt som den manliga kostymen.
Alltså det jag söker ett plagg som ska funka i:
- Professionella sammanhang
- Ge ett välklätt intryck
- Funka såväl som på en bar, på nattklubben, släktmiddag osv, osv
- välklätt är nyckleordet, men som samtidigt attraherar det andra könet

GE FÖRSLAG!!

Nu är det lite How I Met Your Mother special här så jag vill även tipsa om en annan grej - Barneys blog!
Den är faktiskt riktigt uppdaterad och lite halvkul sådär :)

Så vi får se, socialt experiment och samtidigt göra livet mer legen---wait for it--- dariskt....
Vi får se, vi får se...



Nu ska jag plugga grammatik, jippi!! :/

Kommentarer
Postat av: Barre

Att du skulle bli en kvinnlig version av Barney skulle vara riktigt intressant, har inga konstruktiva förslag på dress dessvärre. Däremot hade du fått high five från. (Y) Diggar nya designen väldigt mycket.

2010-02-11 @ 21:19:24
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0