Ibland blir det inte riktigt som man hade tänkt sig

Det hela började med att par glas vin hemma hos mig tillsammans med Jennifer och Victoria. Ett par glas innebär här att man var lagom vinglig när man nått fram till Svantes. Där träffade vi först på Barre, sen träffa jag på en gammal klasskompis från gymnasiet.

Men det blev en rätt så ung kväll! Vi lämnade Svantes innan klockan 11 har jag för mig...

Någonstans på väg hem, Uplands, svartbäcken (inte långt) lyckas jag skaffa två nya italienska kompisar och lär mig att jag definitivt kan prata italienska när jag druckt.

Väl hemma, dans till rockabilly och italiensk musik av något slag och mera vin. Däckad = innan klockan 12....

Idag har jag legat bakfull hela dagen :P
Mitt liv är nästan helt stabilt, nästan hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Gammal klasskompis

Jag är så cool

2010-02-14 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0