solen skiner typ nej eller nått god natt

Det gick faktiskt bra igår. Med mycket svordomar och mycket aaaaaa, ooooo, yyyy gjorde jag klart fonetikuppgiften. Men sen blev det inte så mycket mer pluggande. Vad jag gjorde resten av kvällen vet jag faktiskt inte. Det är konstigt.

Men jag känner mig konstig. Och fruktansvärt trött!! Men idag ska jag må bättre!! Chi San och förkylningsdroppar och kaffe i mängder.... Jag ska vara alert klockan 9 ikväll. Inte för att jag har några planer, men bara för sakens skull.

Nån som vill leka med mig ikväll föresten, ring efter två!!

(fruktansvärt, fruktansvärt uttråkad!!!)

Kommentarer
Postat av: attis

Absolut att de måste provas. Krya på dej och ha det bäst.

Kramen

2010-02-11 @ 11:15:42
URL: http://attisblogg.blogg.se/receptbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0