Tordag....

Idag har jag ätit riskakor, druckit kaffe och sprungit omkring på stan i flera timmar. Vilket innebär att jag är helt stelfrusen. Jag hade tänkt köpa nya vantar - men glömde plånboken hemma.

Snart är jag påväg ut i kylan igen - hem till farmor - middag - sen ut i kylan igen. Borde vara hemma igen innan 8. Nån som vill göra något skoj? Antog väl inte det. Så det kommer nog innebära att jag kommer spendera kvällen med att plugga grammtik och dricka kaffe.

Nej jag, vet jag har ingenting vettigt att skriva...



Dagens fråga!

Är det okej att köpa en parfym till sin pojkvän, parfymen luktar jättegott, när ditt ex har precis samma?

Kommentarer
Postat av: Barre

Jag skulle nej.

2010-02-11 @ 17:39:28
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0