Tror ett en vit vecka skulle sitta fint!


Tittade på mig själv i spegeln idag. Min hy börjar kackelera. Porer, finnar, kärlbristningar (HATA, HATA, HATA, de är ju fan permanenta) Dessutom är jag lika blå under ögonen som min papperpärm (Där alla mina skolpapper ligger numera, i fack, jag e duktig)

Mina misstankar går mot min leverne. Det har blivit väldigt mycket "dålig" mat på sista tiden. Hamburgare, kebab, godis, glass. Och mitt alkoholintag kanske har legat lite över än vad det borde ha gjort! Därför förklarar jag numera denna vecka för den första alkoholfria veckan år 2010!!! Ska dessutom skippa snabbmaten också... Men den hör ihop med alkoholen så det lär nog inte vara något problem...

Så, någon som vill hitta på någonting kul och alkoholfritt att göra på fredag? Jag är öppen för förslag!

Kommentarer
Postat av: Barre

Nu på fredag lr nästa? Tänkte försöka ha en film kväll kanske med några kompisar. =)

2010-02-11 @ 17:38:00
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0