Ett curlingbarn av sin generation

Okej det kanske har framgått nu att jag lider av lätt sommarångest. Tyvärr fungerar ju jag så att så fort jag får ångest för någonting, så går mitt humör åt skogen helt och hållet, min ork försvinner, mitt immunförsvar blir riktigt instabilt och ingenting fungerar.

Tack och lov att man har en mamma som kan lugna ner en lite grann och att jag kan skjuta över arbetsjakten lite grann på henne!
I och med det här antar jag att fröken Sandahl inte är så ocurlad som hon tror, något som hon annars stoltserat med.
Det står även särskillt klart när hennes pappa måste hjälpa henne att betala kåravgiften och även assistera. alltså fixa helt och hållet, hennes cykel.

Självständig, jo eller hur.

Men jag är i alla fall vettig nog att i fall att ha färdiggjord vätskeersättning i kylskåpet! I och med det har jag nog avslöjat vilken typ av sjukdom jag eventuellt kan ha. Och nej - det är inte baksmälla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0