Vart fan tog våren vägen

Klockan har redan slagit nio och denna dag har redan haft sina strapatser med dystra dock förväntade besked. Nåja är man dum så är man.

Nu är mina fingrar frusna och jag sitter hemma i lägenheten och förbereder mig för nästa strapats. 40 minuters promenad till någonting som stavas skola där jag ska bli lite mer kunnig om satser. Jag har blivit så pass beroende av min kära cykel att mitt hjärta numera är krossat och min motivation står i botten.

Dumma, dumma punktering. Jag hoppas i alla fall att någon, typ min kära pappa, kan hjälpa mig med detta! Jag är inte van att stå i kylan och vänta på bussar. Att springa till bussar i kyla, att stressa till bussar. Min cykel betyder frihet och jag saknar min frihet.

Mina fingrar vill fortfarande inte sammarbeta och jag börjar inte fören 12, dessutom känner jag mig lite för rik för tillfället, host suck latheten tar över, så jag tar nog bussen och kommer dit lagom typ 11.50 istället :P

Men vafan håll käften, det är kallt ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0