Älskade fina lördag

 

Ja för fan, det är lördag idag, underbara lördag. En riktigt mysig helgdag där man vaknar brevid sin underbara pojkvän, äter frukost i flera timmar med nybakat bröd ifrån affären och dricker kaffe och pratar om veckan som varit, om gårdagen, om vilka äventyr man sedan ska hitta på under kvällen. Särskillt mysig med tänka ljus, uppdragna persinner där man skymtar snön som faller som bomullstussar ned på marken utanför... Underbar ledighet...

Synd att snön gör att jag spenderat min morgon med att skotta, synd att min frukost i morse bestod av alldeles för sött rusta godis, vad synd att min pojkvän glömde bort mig igår och nu sitter jag här själv, igen.

Det är helt underbart att ha flyttat hemifrån och vara fri och självständig. Men inte fan ska väl självständig innebära att man ska vara själv, hela tiden...

Antar helgdagar och ledigheten, låt skolan börja igen och ge mig mänskliga interaktioner....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0