Första dagen på en ny kurs

Allmänt utbildningsområde 1 är avklarad. Ett stängt kapitel i mitt liv. Inga rester, ingenting, borta.
Och nu, idag, om ungefär 2 timmar - lite mindre, börjar nästa. Svenska och det verkar som om jag börjar med grammatiken. Vilken kanske kommer att innebära att jag kommer få lära mig stava, vem vet?

Nu ska jag eventuellt ner till staden Uppsalas inre och leta lite gran efter en bok. Jag hoppas verkligen att den finns på akademibokhandeln, jag orkar inte gå till studentbokhandeln.

Egentligen orkar jag inte gå nånstans så jag börjar faktiskt fundera litegran kring det där med moppe. Jag vill inte skaffa körkort, men en moppe vore perfekt. Så ifall någon får 10 000 över så skulle den personen jättegärna få köpa en moppe åt mig.
För jag vill som vanligt inte ha vilken moppe som helst - usch nej. Jag vill ha en sån här :

Och väldigt gärna med matchade hjälm...

 

Nåja nu beger jag mig. Ha en trevlig måndag allesammans, nu ska jag leta kurslitteratur (suck, pust, stön**) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0