God Natt!

"Mikaela Sandahl : Kommer på sig själv med att sitta och fundera över hur fantastiskt språk och skrivande är och vilka möjligheter de ger ur ett pedagogiskt perspektiv. Inser sen att det var en underlig sak att vara hylla i samma stund som sömnen ligger framför hennes ögon. Vad konstig hon är. I nästa ögonblick inser hon att hon att håller bara på att stöpas och forma sig själv till någon form av lärare. Och en framtida svensklärare som hyllar språk och skrivande - hon inser att hon nog inte är så konstig ändå"


Sitter verkligen halvsovande över min lärobok. Skulle egentligen vilja läsa klart den innan jag somnar, men känner att jag inte riktigt är i skick att ta in texten just nu. Nej dags att börja närma sig sängen. Men vet ni vad, ikväll tänker jag vara djärv... Boken får nog följa med och ligga på min nästipp när jag vaknar imorgon.. Det tycker jag låter som en utomordentlig idé.

God natt allihopa
x & o
Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Barre

Usch har noll motivation till att plugga jag med just nu. >.<

2010-01-13 @ 10:08:16
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0