HALLÅ VÄRLDEN!!

Det är lördag eftermiddag och jag är på topp och detta trots att jag har klassisk bakfylla som får mina fingrar att skaka! imponerande

Igår var jag på Smålands med lite folk från nya klassen =) Riktigt trevligt var det och detta trots att vi stod i kö i ungefär 2 timmar! Snooorkallt, men lätt värt! Billiga drinkar, trevligt folk och ett riktigt bra band som spela.

Fibes, oh fibes! - Lovechild

Och dagen hittils - jo den har varit riktigt trevlig den också. Köttbullar med brunsås och hemmagjord potatismos till lunch (JAG ÄR AWESOME!) och en massa bra musik och en massa tv-serier!

Och vilket minut som helst kommer borde lilla Mattias komma och hämta mig. Ska hem till honom och fika och titta på huset. Har inte sett det på, ja, mycket lång tid.

Sen är det lördagsnatt och jag är pepp på vad som helst! (Men mest av allt på att ligga hemma i sängen dricka rödvin och titta på legend of the seeker, rätt matt efter första skolveckan) Men vi får se!

Ha en underbar dag allesammans =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0