snott från sonbol :P

DIG:

1. Hur lång är du? - 164,5cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? - gymnasielärare är det tänkt :)
3. Vad pluggar du? - lärarprogrammet i Uppsala, just nu svenska
4. Har du långt hår? - nja det vill jag inte påstå
5. Vilken hårfärg har du? - brunt med koppartoner, vettefan ;)
6. Sminkar du dig? - oftast
7. Har du kramat någon senaste veckan? - massvis
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - white

FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop? - det var länge sen
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - kanske inte riktigt forum
3. Hur många syskon har du? - 3 stycken söta ungar
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Men JAAAAAAA, vi hörs sen!!! Puss
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - eeh till mig? Lasange tror jag?
6. Hur många ställen har du bott på? - 8 kanske? Det är relativt :P
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - haha mamma oftast.. "Nej låt bli att smsa", <- internt
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Jag ;)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?- Ska till LDN med Amanda om ett par timmar, borde börja packa
10. Hur gammal är din mamma? - 43 snart :P


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - idag
2. Hos vem sov du över senast? - jimmy tror jag, sover oftast hemma :P
3. Har du kysst nån kompis? - flera
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - jo, men, ja...
5. Vem har du varit kompis med längst? - fröken terese lind
6. Vem känner dig bäst? - Jimmy, Ida, Amanda, Terese skulle jag nog säga :P
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - vääldigt länge
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? Antagligen
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Ibland

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - rutiga byxor, svart urringad klänning beige kofta, grå mössa :D
2. Har du bytt om idag? - inte än :P
3. Favorittröja? - min rödrutiga skjortklänning som e borta .... :/
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - bar överkropp och lite lägre byxor tror jag:P
5. Har du gett bort kläder nån gång? - jorå
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - ett par gånger :P
7. Har du handlat kläder genom internet? - nej :P
8. Har du ljugit om storlek nån gång? - nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - munktröja utan dragkedja :P
10. Vad använder du för skor? - mina fejkconverse med rosor eller stövletter

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? -  jodå
2. Klä dig annorlunda? - haha, nej det skulle aldrig falla mig in 8-)
3. Vara dig själv? - självklart
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - jodå e inte särskillt blyg
5. Pierca dej? - jodå¨:P
6. Dig på utmaningar? - för många
7. Ha sex på offentlig plats? - inte blyg
8. Vara omogen? - om jag finner ngn mening med det så visst
9. Äta småkryp? - antagligen

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Uppsala Universitet
2.Vad heter din favoritlärare? - hmm kan ingen lärares namn
3. Vad är ditt favoritämne? - svenska då kanske :P
4. Snyggaste läraren på skolan? - hmm
5. Har du bra betyg? - alternativen är g och g så g är väl bra
6. Tråkigaste ämnet? - går liksom inte
7. har du skolkat mycket senaste året? - inte ett dugg
8. Har du fuskat på prov? - det går liksom inte
9. Hur tar du dig till skolan?- mina trogna cykel


RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - nje
2. När tuggade du tuggummi senast?- 30 min sen kanske?
3. När var du på semester senast? - kommer faktiskt inte ihåg
4. Vilken färg är det på din tandborste? - rosa
5. Är ditt hår tråkigt? - nej ballt :P
6. Vad har du för påslakan just nu? - randiga svartvita
7. När såg din kompis dig senast? - vilken kompis? 
8. Hur ofta duschar du? - förs sällan och för ofta
9. Gillar du BUBBEL ROLLER?- qué?
10. När ska du gå och lägga dig- när jag kan

Kommentarer
Postat av: Barre

När du säger bar överkropp och långa byxor syftar du på dem, syftar du typ då på dem där i New Moon lr något? ;)

2010-02-01 @ 17:15:11
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0