Pubrunda goes pubhäng, mina rubriker är underbara

Vissa dagar när man vaknar så slås man av hur fantastiskt allting är. Hur vacker vinterdagen är med solen som gnistrar i snön, hur varm man känner sig inombords. Vissa dagar kan man ta djupa andetag och känna sig alldeles tillfreds med tillvaron.

I morse var inte en sån morgon. Det var en sån morgon när håret såg ut som Ronja Rövardotters "fast kortare" och ett litet troll hade flyttat in bakom mina ögon och han höll på att lära sig spela trummor. Bäst av allt var hur snabb just denna morgon var - verkligen fysisk snabb - allting snurrade...

Men har man varit ute och druckit öl en hel kväll, två kvällar i rad faktiskt, då får man skylla sig själv.

Pubrundan, som skulle ske igår, var dock inte en pubrunda. Det fanns inte en enda regel som inte bröts, men mitt i regellösheten hade vi riktigt skoj - och jag åt mitt livs bästa hamburgare!

Det var nytt folk och det var gammalt folk och just den kombinationen verkade fungera riktigt bra! Eller så börjar vi tappra själar bli lite ensamma i början av februari... But the evening was brilliant - men en grym engelsk accent, så tack allihopa för det!

Nu ska jag hänga tvätt och dricka en liter vatten, God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0