Vill ha en sax så jag kan klippa lite gran och lite lim så allt det sönderslitna kan lagas...

Muntligt framförande idag. Vad fan är det för fel på mig. Mitt hjärta slår i 190, mina händer glider fram över tangentbordet och min andning kan jämföras med en överkåt kanins. Det ska inte vara såhär jobbigt och det är verkligen ingen stor grej.

Jag ska snacka om en omelett, eller hur man gör en omelett, inför kanske 10 personer som ska leka gymnasieklass och jag mår piss! Har till och med gjort att aktivt val att strunta i att använda OH bild eftersom jag då bara kommer titta på den...
Suck, hata, hata, hata mina nerver....

Att mitt huvud är helt fuckat för tillfället på grund av vissa nervtrådar vägrar fungera, jävla hjärnblockad, gör mig inte mer avslappnad heller. Nej, svepa 3 shots och cykla till skolan?
DÅLIG IDÈ!!

Dricka en till kopp kaffe, neutralisera med yougurtshot och lite chi san +  alvedon?? Kan fungera???

HATA NERVER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0