........

Den senaste tiden har jag tänkt väldigt mycket. Tänkt på mig själv, tänkt på dig, tänkt på oss. Funderat kring framtiden, då-tiden och all tid därimellan.

Jag önskar att jag hade kommit fram till något, att jag hittat nån form av sanning. Men det enda jag vet är att jag inte vet någonting.

Det jag dock kan säga är att jag kommer ihåg. Och jag kommer ihåg en massa saker. Dina ögon när du såg på mig, tisdagskvällar då du gjorde iordning te åt mig och vi bara var, kvällar när vi flirtat lite väl mycket med bacchus och sedan disskuterat tills det var ljust ute.

Jag kommer ihåg, och kommer alltid att komma ihåg. Men jag vet ingenting. Ingenting alls längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0