Håller på att få ett hysteriskt utbrott, kärleken är hård

Tröttnaden har verkligen sjunkit ned över mig. Precis såsom den stundande sensommaren kämpar för att hålla sig kvar levande i det ankommande höstmörkret har jag sedan klockan 15.30 denna eftermiddag kämpat för att hålla mig vaken.
Det suger musten ur en att jobba. Men arbete betyder pengar, vilket i sin tur betyder överlevnad. Ja, jag vet jag kanske inte behöver vara så drastisk, men jag är trött och mörk idag och just nu handlar allt om överlevnad. ter
Jag kan inte rå för det men terminstarten ligger alldeles för långt borta. Att njuta av ett sommarlov fungerar bättre när man är elva och inte kan jobba. När det faktiskt är sommar och inte förtidig höst. När man kan ha spontana filmkvällar under täcket med tända ljus och chokladglass med sin älskling en helt vanlig tisdag. Eller ifall man har råd att gå ut och dra ett par öl eller några glas rödvin och diskutera livets mysterier fram till småtimmarna.
"ÅÅÅÅåååååååh vad jag är nedstämd. BEHÖVER FÅ DET HÄR FIXAT OMEDELBART!!!
GE MIG ORDENTLIG HÖST. Inte fan kan jag rå för att jag hatar mellanlägen. Men jag gööör verkligen det. Det händer ingenting och alltid suger."



ps. Om någon har lust att göra mig en såndär jättefin tjänst och göra mig lycklig igen... Köp biljett till linköping åt mig, så fort som möjligt! d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0