inspark ensamhet och förkylning

"Samlar mina tankar i ensamhet innan jag går ut..."

Om det bara vore så väl. En extremt elak förkylning hindrar mig från att göra... typ allt. Men jag försöker kurera mig så gått jag kan med te och halstabletter så att jag imorgon kan återförenas med mina reccar på nattliga äventyr bland Uppsalas nationer. :)

Sen börjar ju skolan imorgon också. Det är rätt spännande att jag nästan glömt bort att jag faktiskt går i skolan. Att jag faktiskt har en utbildning att fokusera på, som antagligen kommer bli askul nu i höst, (Drama, film, teater och tv - älskar det namnet på en kurs) att jag har litteratur att hitta, mappar att köpa och pennor att hitta ;)

Men insparken känns så otroligt mycket viktigare! Haha har jag någonsin haft "bra" prioriteringar. Insparken har hittils varit rätt fabulös. Vi har skrikit oss hesa, vi har lekt, vi har dansat och lyst upp Uppsala med våra neonfärgade lysstavar. Det känns fan riktigt bra. Och reccarna är typ helt fantastiska.

Nu har jag ont i halsen, snor i näsan, ömma fötter, en städad lägenhet och en tom säng. Dumma Gustaf kom på att han var tvungen att åka hem till Linköping. Han har ju tydligen fått för sig att han har ett liv som inte involverar att leva mitt liv. Det suger rätt ordentligt att vara tillfälligt pojkvänslös. Eller inte pojkvänslös utan snarare pojkvänsensam... Det kanske inte var ett ord... Ensam, det kanske är bättre. Gaaaah distans suger... Vem ska göra kaffe åt mig på morgonen nu....

Nåja ska väl kanske göra en snabbvisit till Linköping om ett par dagar och leva Gustafs liv litegranna. Så så synd är det inte om oss. Men nu ska jag sova. Försöka. Skola kl.9 (9.15!!!!!!!!!!!!!!!! :S) imorgon. Yejj.....

God natt, sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0