snart, snart, snart nollning for the win... Eller inspark, eller någonting. Helt fantastiskt

Idag har jag varit trött och bakfyllehungrig hela tiden. Det kan väl gå så, antar jag, när man bestämmer sig för att dricka massa öl under bussresan påväg hem från en eckeröfärja.

Men snart, snart, snart kommer insparken 2010 att gå igång - och det kommer att bli helt awesome ;) Galet taggad är man iallafall!



Och outfitten är helt fab! Okej, det är nog kanske det som är det mest spännande av allt. Att klä ut sig. Det stimulerar min hjärna och endorfinutdelningssystem en hel del massa.

Men jag är smått irriterad just nu. Jag vill, som på den gamla tiden, kunna få äta mina bakismackor. Det var trevligt med att bo hemma fortfarande. Det fanns alltid mjukt bröd hemma, troligtvis en konsekvens av mina curlande föräldrar, och man hade inget samvete utan hade på ett helt paket bacon på varje macka. Sedan smält ost ovanpå det.

När man flyttat hemifrån och sköter sånt där själv skulle man få en sådan extrem ångest att man åt upp ett paket bacon (PROTEIN-DYRT) på bara en liten macka. 
Sen har jag ingen köksfläkt heller så steka bacon är att mörda mina textilier.



Japp, hittade kameran också, och japp, jag hann med lite bilder på bästa fadderlaget någonsin :) (Nyårslöfte nästa år, fotokurs)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0