SPINDELTERRORN PÅ SWEDENBORGSGATAN....

Det finns en hel del sidor hos mig själv jag är stolt över. Ibland kan till och med dessa verka lite för många och vissa har hävdat att jag till och med är lite narcissistisk.
Men även jag har dåliga sidor, eller sämre, eller okej, sidor jag skäms över. Jag är galet livrädd för spindlar. Det är inte roligt, men det är verkligen inte onormalt. Egentligen är det ända normala att faktiskt vara rädd för dem.
"Men vad är du rädd för, de bits inte"   F.Y.I - DET GÖR DE VISST!!!
Kanske inte alla arter, men det finns vissa som faktiskt gör det.
Ett problem med detta är att min lilla lägenhet är bebodd av just en folk av just en sådan bitande art. Viilket i sig inte bidragit till något problem eftersom de aldrig bitit mig. Men jag vet att de kan ... Problemet är som sagt att jag är livrädd för dem, står på en stol och skriker rädd.
OCH NEJ, det är inte små millimeter stora spindlar heller. DE ÄR MONSTERSTORA!!!!!!!!!!!
!!!!
Okeeeejdå, inte sådär stora... MEN STOORA, såhär ser den ut ungefär exakt, samma art, alltså, vissa av mina "gäster" är större, vissa mindre...
Så ni kan förstå att jag blir liiiite hispig ibland. (Är nog aldrig så aktiv på facebook som när det är en spindel i närheten)
Men dagens gäst är numera utflyttad, mosad och begravd i papper. Tack så mycket till snälla hyresvärden som också ska ha i silikon i hålen där jag "tror" de bor.
Jag, okej, jag är knäpp, men vafan, jag har inte lust att dö spindeldöden (uppäten av flera tusen spindlar på samma gång, alternativt få en hjärtattack och dö vid åsynen av en) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0