Detta är faktiskt på blodig allvar... njaaee

Gaaah jobb imorgon - men sedan är man ledig tills på torsdag. Det är fantastiskt :) FAST är inte så road av tanken av jobb imorgon. Är nämligen tokpigg och borde egentligen legat under täcket med slutna ögonen för ungefär en timma sedan :P
Men,men, får väl vara zombie imorgon då. Inte hela världen. Skulle hemskt gärna vilja gå och hålla hand med en viss person nu ute på en viss stads gator... Men jag är inte bitter. Han vet ju om det och skulle nog kunna tänka sig att hålla min hand också!
Dagen har varit trevlig faktiskt. Först galet effektiv morgon och mysig fika med Sofia och disneylåtsfrågespel. Sedan shopping åt densamme. Sedan buffé på Little Italy, gaaah revbensspjäll, begrav mig i dem snälla, och sedan utomhusfika med anna och gustaf :)
Gjorde sedan misstaget att titta på "Queen of the damned". Dumt, dumt, dumt.... Blir ju irriterad. De massakrerar ju berättelsen.... Maurius är inte Lestats skapare. Lestat tar inte violinen från nån zigenarbrud, Talamascatjejen blir inte Lestats eviga partner och Akasha dödas inte genom att man tömmer henne på blod... Det hade ju varit mycket trevligare ifall det faktiskt var Mekkharet och Maharet som dödar henne genom att äta hennes hjärta och hjärna...
Meen, MEN, faktiskt måste jag nog säga en sak ändå... Hata mig inte nu ni som faktiskt tror ni vet någonting, jag har alltid rätt om sånt här. Stuart Townsend gör faktiskt rollen som Lestat bättre än Tom Cruise. Särskilt med tanke på att han har ett uselt manus som målar upp Lestat som någon som vill vara mänsklig i ena sekunden och i andra vill härska över världen.... Och de låter faktiskt Armand spelas av en ung person och inte en medelålders Antonio Banderas.... Armand är av slaviskt ursprung, har jag för mig, inte spanskt....
Eh skitsamma....Blir bara upprörd SKa försöka sova nu... Ska väl upp om någon timme...
(Min nya dator e grym föresten. Den är "Lattesäker")
Puss och Kram God Natt !

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jag skulle gärna gå hand i hand med dig <3 Jag älskar dig hjärtat mitt <3

2010-08-13 @ 02:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0