babbel

Måndag, måndag, måndag. Samtidigt som detta skrivs så rullar jag på ögonen. Det är tyvärr måndag, hur hemskt det än låter.
Men jag är ledig och det ända jag skulle göra idag var arbetsintervjun. Men eftersom den är i Stockholm har den blivit framskjuten på grund av vädret, precis som allt annat.
Men det är ingen mening att bli arg över vädret, det är faktiskt en sån där sak som man bara får lov att acceptera.

Så snart är jag påväg till tandläkaren med Malin, sen hem, sen hem till farmor på middag =) Kvinnan ska dock ut och resa i fyra veckor till varmare bredgrader - och jag är tokavundsjuk... Nästa gång... Varför tog man inte den där sista minuten??

Sen blir det filmkväll hemma hos mig med Malin, Madde och Amanda =) Familjen är viktig och det var läänge sedan jag träffade någon av dem en längre tid, i alla fall Madde och Malin, Amanda ser man ju typ hela tiden :P

Nånstans här imellan ska det finnas rum för tentaplugg - dessutom. Men än så länge är jag inte ett dugg stressad... Så det får komma när det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0