LONDON, =)

Nu är jag hemflugen igen från varma otroliga London. En helt fantastisk resa och jag kommer definitivt åka dit igen. Där var det vår och trots regn på just denna bilden, sol och rätt så grönt...

Sedan slängs man bara helt barskt tillbaka in i vardagen. Men Nej! Inte den här gången. Jag har fortfarande klockan inställd på Londontid och storstadspulsen i mina ådror. Jag vill ut och upptäcka, och leva, vara kreativ och skapande. Jag vill leka med ord och gräva ned mig själv i inspiration!!

 

Och måndagen har faktiskt börjat bra i just detta syfte =) Jag spinner planer som tusan och sprittar omkring som på små moln i mitt egna lilla virlvarlv. Jag tror jag faktiskt är lycklig. Riktigt lycklig. Och jag känner att jag börjar skapa mål framför mig som sträcker sig längre än till att klara nästa tenta. Jag börjar inte rätt... Och det känns riktigt, ursäkta franskan, Jävla bra!!!

FLER BILDER?? HÄR!!

/// MIMMI xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0