Tess, fina vän, jag kommer sakna dig väldans massa!!

Denna dag har varit... konstig... Från det att jag slog upp ögonen, tills det att jag sitter här nu, så har jag städat, putsat, donat, fixat, skrubbat. Egentligen borde jag varit i skolan, egentligen borde jag gjort en massa andra saker.

Men just idag är jag förlåten... Klockan 14.00 idag fick älskade fina Tess (a.k.a monstret, prinsessan mm) en spruta och 25 minuter senare somnade hon in.

 

Och matte har inte riktigt varit i skick för att göra någonting annat än städa. Jag kommer sakna den där hunden - kommer att sakna henne så otroligt!!

Men hon får det nog bättre nu. det hoppas jag verkligen!!

Kommer sakna henne nått otroligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0