kampen mellan fantasin och realiteten.

Börjar förstå signalerna nu. Detta efter att ha tappat minst två kg på ett dygn - okej inte riktigt men det känns så - jag slutar äta. Eller nått liknande...

Ikväll är det middag på snerkes (antagligen) med klassen, vilket känns sådär när jag knappt vågar äta. Kommer dessutom hålla mig nykter. Tänker utsätta min kropp för alkohol, inte efter att jag försökte dricka kaffe i morse.

Men på något vänster försöker jag inbilla mig själv att jag inte är sjuk. Vilket jag gör genom att knäcka värktabletter, klä på mig och måla på ett leende. Ännu bättre är att jag justnu saknar varmvatten. Ingen dusch alltså - som jag verkligen hade behövt.

Så den osanitära skakiga kvinnan ni träffar på ikväll, det är antagligen jag. Så var snälla.... Eller nått :P ska fixa det sista nu sen bege mig iväg... Ses :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0