lite för mycket disträ, lite för distraherad, lite för bra humör

Ifall alla vinters dagar kunde vara som denna så skulle jag faktiskt eventuellt kunna acceptera flera månaders vinter varje år. Men, ja ni vet.

Jag önskar att jag hade vartit mer effektiv idag, särskillt nu när jag egentligen har en massa saker att göra och lära mig. Nåja dagen är inte slut än och imorgon kommer jag vara mycket duktigare. Steg ett är en arbetsintervju, som ifärsig är i stockholm vilket problematiserar läget för mig en del. Jag har efter många, många års pendlande ett inneboende hat gentemot all form av kolletivtrafik och alla dess störningar. Vilket kort sagt innebär att tåg-tunnelbana-tåg kommer vara ett stort stressmoment. Men det får lov att fungera och förhoppningsvis kommer stressen radera all form av nervositet inför intervjun. Men i sann law-of-attraction anda så har jag mentalt redan intalat mig att jag får varje jobb jag söker. Det är en taktik som borde fungera.



Än så länge är jag i Uppsala i allafall, Gävle har blivit lite uppskjutet, men åker antagligen dit imorgon kväll eller på fredag. Vi får se.

Utöver det så tror jag det börjar bli dags för en sån där galet skön utekväll igen. Nästa vecka har tillräckligt många luckor för att skapa möjlighet till det, så ifall nån är på att dricka lite för mycket alkohol och dansa upp lite skavsår i fötterna nästa vecka så hör av er!

NEJ NU FÅR JAG GE MIG. NER I GRAMMATKBOKEN MIKAELA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jens

Hej! Nästa vecka lanseras sajten Läsvärt.se. Publicera noveller där och få fler läsare och besökare.

2010-02-25 @ 11:31:07
URL: http://läsvärt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0