Vad vore väl London utan shopping



Självklart hann vi med en väldans massa shopping under vistelsen i London. Det blev båda Oxford street, Portabello road och lite Camden, dock ingen shopping på det sistnämda stället :) Detta var vad jag kom hem med:

Klänning från en liten botique längs Oxfordstreet £ 12
Vita tygskor (även ett par svarta) från Primark £ 2
Eyeliner  Primark £ 1
Armband Primark £ 1,50
Solglasögon (Japp, solglasögon) Portabello road £ 5
Police Box piggybank Portabello road £ 6


Vårjacka £ 21

Vårjacka nummer 2 :) £ 12
Väska £ 4

Prints från Tate, 5 £/st


Kort sagt, shopping i London behöver inte alls vara ruinerande... Ett £ (pund) motsvarar ungefär 12 sek. Däremot kan det vara bra att packa lätt på ditresan... Anledningen att jag kom hem med en massa pengar över är att min var nästintill för tung... =P


Kommentarer
Postat av: Barre

Jag skulle vilja åka till England någon gång, ser riktigt härligt ut =D

2010-02-01 @ 17:12:15
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0