Miss Confused

TAGGAD TILL TUSEN! Eller nått. Eller egentligen jo det är jag. Det är skönt att ny kurs har börjat, i nya lokaler, med nya människor. Allting nytt lägger lite extra krydda på tillvaron. Tyvärr har allt det här nya en tendens att äga rum TIDIGT om mornarna. Vilket innebär otroliga besvär för vissa nattmänniskor (räcker upp handen)

Jag började klockan 8.15 i morse, sov ungefär ingenting och lämnade skolan vid 12 tiden. När jag kom hem gjorde jag iordning middag, eller jag menar lunch och just nu känner jag mig redo att gå och lägga mig!

Men ICKE! Jag tänker renskriva mina anteckningar från dagen (ordklasser, har ingen koll alls på det känner jag) och läsa lite kurslitteratur och titta lite tvserie....

Kanske ev middag igen också, eller blir det lunch nu. Eh jag ger upp. Man kanske inte måste ha koll, det räcker att bara göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0