Flum+bilder

Gårdagen blev inte så spännande, trots allt. Jag var och hälsade på Mattias och när jag kommit hem var det som om all energi bara försvunnit. Fråga typ sofia som försökte ha ett telfonsamtal med mig där på kvällen - jag var helt borta.

Men kommer lite bilder från i fredags iallafall! (hittade precis kamerasladden!)


I kön in till smålands... Kallt :P

Sarah och Ida inne på Palermo =)

När vi inte var så nyktra och städade längre...(jag, Jennifer och Johanna)

Som sagt, ser ni att jag har klippt lugg föresten :P

Fibes, oh fibes! inne på Smålands...


Ett av nyårslöftena var att börja ta mera kort för att dokumentera tillvaron... Tycker jag börjar bli duktigare på det iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Barre

Du börjar lära dig efter mig alltså. ;) Blev fina bilder och diggar luggen. =) Tycker du och jag ska ha tjejkväll någon dag ut på krogen som gamla goda tider =D

2010-01-24 @ 21:18:41
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0