Lördag/Söndag

Trots tidigare lite bittra inlägg måste jag säga att det senaste dygnet varit alldels underbart perfekt. Jimmy kom över, vi lagade mat ihop, tittade på film och sov, i många många timmar. Inte vanlig sömn, utan sån där perfekt halvvaken sömn man har när man ligger bredvid någon man tycker väldigt mycket om.

Stackarn hamnade såklart på bild igen. Jag försöker på något sätt dokumentera min tillvaro så gott jag kan. Det är extre skoj när man har en ny kamera. Och jag älskar när någon lagar mat åt mig. Det här är mitt kök föresten, och hall och vardagsrum/sovrum. Visst jag bor litet, men det är rätt så mysigt iallafall...

Maten blev iallfall otroligt snygg! Klyftpotatis alldels perfekt gyllene, ruccolasallad med tomat och pinjenötter, hamburgare ocg ruccolasås. Jag har otroligt mycket ruccola kvar efter nyår så försöker bli av med den nu innan den blir dålig...

Ja det var min helg då, eller lördag och söndag. I fredags var det visserligen utgång men det är knappast värt att berätta om då det var mer personal än gäster på stället vi var på. Nåja nu tänkte jag faktiskt börja bege mig tillbaka till verkligheten och skolböckerna! Ett stycke PM ska vara inlämnat snart och det är väl dags att börja klura på vad jag ska skriva...

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0