Säsongspauser suger

Ja, jag är iallfall en av dom som avskyr säsonguppehåll. Alltså uppehåll mitt i säsonger... Och just nu är det tre av serierna jag följer som har bestämt sig för att ta lite semester, mitt upp i allt.

T.ex.

Gossip girl

Näst avsnitt "Jenny, full of grace" kommer sändas först den 8 mars. Så xoxo good riddance, see you at spring....

UGLY BETTY
"The passion of the Betty" kommer visas först den 1 juni!! Det är sommar då... Skolan har slutat då, typ...

GLEE
Den nya serien har också tagit ett uppehåll och har hela 9 avsnitt kvar på första säsongen! Och avsnitt 14, "Hello", kommer visas först den 13 april...


OBS! Sändningsdagarna är de dagar då de sänds i staterna. Inte i Sverige... Men nerladdning och streamning borde inte göra det till något problem....

Kort sagt borde man nog säga att det kanske är dags att inte sitta så mycket framför datorn och kolla på TV. Istället ska man vara ute och möta våren. Picknick i grönområden, promenader i solskenet, mjukglass vid bryggan... Fast det är lite svårt att föreställa sig nu i januari när det är -16 grader ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0