True Blood fever

Om jag inte misstar mig så har det gått nästan ett halvår sedan det var säsongsavslutning. Pratade med en vän idag och just denna otroligt eggande (på så många sätt) serie och sedan var jag självklart tvungen att undersöka vad som kommer härnäst. Eller när någonting alls kommer. Och tydligen, tyvärr, började inspelningarna av tredje säsongen först nu i december och den skall visas först i sommar.

 

Det suger.... Nåja

För den som nu inte förstår varför jag pratar om tredje säsongen är verkligen efter... Eller så har den personen ett på tok för hälsosamt förhållande till tv-serier. Annars för den som vill fuska;

http://www.surfthechannel.com/show/56042.html


Kommentarer
Postat av: Barre

Vampyr-sex = mums = I approve highly! =D Liksom bara 1a scenen typ i första avsnittet är min favorit. Fast inget vampyrsex där då möjligtvis XD

2010-01-04 @ 23:16:21
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0