2010 - året då karman slår tillbaka

Har precis suttit och kollat upp mitt årshoroskop, på väldigt många olika sajter som jag faktiskt inte orkar länka till, men, det verkar sådär.

Tydligen för kvinna född den 30 december 1990 15,05 i Uppsala så kommer ungefär alla kosmiska krafter trixla med min tillvaro och ställa allting på sin spets, och speciellt ställa allting rätt.

Karman kommer att slå tillbaka - vilket jag inte har någon möjlighet att göra någonting åt. So what comes around
goes around och det kommer bli intressant att se vad det innebär.

Sedan kommer jag träffa någon, en viktig person för mig själv, som jag haft en nära relation till tidigare, troligen i ett tidigare liv och denna person är jag menad att lära känna även i detta liv.

Sen en massa andra saker också. Men via min amatörtolkning av alltsammans så kommer jag vara i totalt känslomässigt kaos större delen av året. Stå inför en massa utmaningar som jag redan nu är menad att misslyckas med,,,

Sen hur jag i allmänhet då:
Jo jag är menad att alltid känna mig ensam och oälskad, vilket jag inte kommer att vara, men det ska vara därför jag alltid kommer att söka mig till att hjälpa och bistå andra, för att få känna mig behövd.
Sedan kärleksmässigt så söker romantikern i mig efter fin vacker monogam trogen kärlek, samtidigt som jag alltid letar efter erövringar eftersom jag undermedvetet anser att det ska vara på det viset? Så det naturliga för mig är att vara polygam, great jag är inte alls känslomässigt schizofren....
Bäst av allt, jag kommer inte göra något av riktig betydelse i mitt nuvarandra liv, men det jag gör lägger typ grunden till nästa.... Det här känns jättelovande....

Känner mig jättepepp på år 2010! Speciellt vid klockan 04.40 på lördag kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0