............

Nu, nu har jag fått tänka efter, fått tänka efter ordentligt...
Och just nu, med väldigt fint stöd av både Caroline och Alex igår har jag nu funderat fram ett par regler...

Inga killar, i överhuvudtaget, på minst en vecka. Inte prata med dem och definitivt ingenting annat...

Och just nu tror jag nog att det kan bli så också. Tänker nu i två dagar fokusera på mitt PM, och därefter fokusera på den nya kursen!

Sen ska jag börja itu med det här, och det tror jag kommer ta lång tid. Det är som att sluta röka. Samtidigt som man sitter och blossar på den sista cigaretten så är det självklart att man säger till sig själv att man kan sluta, att allt är bra.
Men det är inte alls bra. Jag vill nog inte det här alls. Just nu tänker jag på en sak och en sak endast...

jävla skit.....

Kommentarer
Postat av: Barre

Att tänka man ska sluta röka är första steget, det enklaste steget. Sen att sluta är det svåra. Du har mitt stöd igenom allt, som jag sade igår. Ring om det är det minsta problem Mimmi.

2010-01-14 @ 13:32:04
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0